Alla inlägg under oktober 2011

Av Therese - 11 oktober 2011 15:11

Så var det dax...hua undra hur det ska gå..

Fick möjligheten att få träna för Fanny Gott ikväll, och det kan man ju inte tacka nej till. Kommer säkert få en hel del att tänka på, nybörjare som vi är o allt! Men måste nog erkänna att man har lite magpirr.. ;-) De andra är ju så duktiga.. Men men det är bara att köra på o försöka lära sig så mkt det går!! Vet en vovve som kommer bli lycklig ikväll iaf! :-D

Annars har jag försökt träna hemma sena kvällar som det blir med 2barn o en gullig karl som kan titta hem lite sent ibland.. Och ofta blir det bra, men tycker att han blir disträ ganska fort så det gäller att byta övningar och/eller utgångsplatser för att göra övningen rolig igen. Och så detta slalom! Går finfint i lugnare tempo, men går verkligen inte att tjata detta hinder för då ser han bara ut som att de regnar och tycker att vi kan väl hoppa lite hinder morsan!. Men det löser sig nog för han vet nog ganska väl vad som förväntas av honom nu. Och har en grej som jag tänkt testa..så får man se om det kan bli roligare med slalom.. ;-S

Försöker skriva här om kvällens träning så fort jag kan!

Av Therese - 5 oktober 2011 08:55

Nu är man tbx.. :-)

Har varit ett låångtt uppehåll, då det varit mkt annat som tagit upp min tid! Kallas vardag tror jag..


Kan ju inte rabbla upp allt som hänt under detta uppehåll, men det har varit en tid med minst 2dagar i veckan på klubben med kurser och eget tränande. Har varit mkt lärorikt och skoj o följa alla nya grundkursare. Bara hoppas att de nu hänger i o fortsätter på fria träningen på torsdagar! :-)

Sickan o jag varvar löpträning/skogspromenader med agility i olika former. Han verkligen älskar agility och jag med förresten..Man blir så himla glad o laddad på nåt viss. Igår var vi iväg o gick kurs för Fanny Gott ( En mkt duktig tjej som kör handlingsystemet Greg Derett) Och det var mkt små men viktiga saker man fick tips om och saker som man själv funderat på hur man enklast ska lösa på planen. Och nu har jag lite mer bakom mig i den fortsatta träningen! tror för övrigt att detta handlingsystem kan passa mig o Sickan.


Ska försöka få med nån lite film snutt igen..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards