Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Therese - 27 februari 2012 12:45

Då var första hopploppet avklarat för året 2012! Och vilken vovve jag har.. Älskar min Sickan, gladast i stan!

Trodde jag var nolla tills en av mina agilitykollegor meddela mig att det faktiskt vart en liten vägran innan ingången till slalomet.. ;-S :-) men vad gör det när Sickan gjorde allt för mig och han verkligen älskar att hoppa och springa. Känns faktiskt som om jag har en liten stjärna som jag måste ta tillvara på!. Måste verkligen fortsätta finslipa handlingen och tajmingen samt att jag måste "hård"träna kontaktfälten på låga a-hindret och sedan ska balansen in, gungan är ett moment som jag nu kommit fram i hur jag ska träna in på bästa sätt.. Har inte tagit tag i detta hinder då jag känt mig lite osäker på hur jag ska lära in det när jag är själv när jag tränar.Men tror nog att jag hittat ett sätt som kan fungera. Ska iväg till klubben ikväll och planera lite för kursandet till våren och ska se om jag kan hinna med lite träning på planen när jag ändå är där.


Ha de gött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards