Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Therese - 18 maj 2011 12:23

Då var ytterligare en vecka förbi!.. Och ikväll är det kurskväll igen, dock får min lille vän stanna hemma så han inte smittar de andra jyckarna! Usch, vad tråkigt var ju bara två gg kvar på kursen.. Men det är väl bara att ta nya tag när han inte smittar, och får passa på och träna kontakt osv.

Vart en löprunda (lugnt tempo) i morse var toppen väder ute och både jag och vovve behöver svängen på morgonen. Jag har varit så lättretad på kvällarna då jag känner att jag inte hinner med en löprunda då. Och då får man allt stiga upp på morgonen för att få kicken som håller hela dagen, och ingen behöver möta vrång Therese på kvällen ;-P


Återkommer om hur träningen var..


Tjing!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards